1. Haberler
  2. Gündem
  3. Bakan Işıkhan: 32 ilaç daha geri ödeme kapsamına alındı

Bakan Işıkhan: 32 ilaç daha geri ödeme kapsamına alındı

Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Vedat Işıkhan, Sosyal Güvenlik Kurumu (SGK) tarafından 32 ilacın daha geri ödeme kapsamına alındığını açıkladı.

Bakan Işıkhan: 32 ilaç daha geri ödeme kapsamına alındı
service
0
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

(ANKARA) – Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Vedat Işıkhan, Sosyal Güvenlik Kurumu (SGK) tarafından 32 ilacın daha geri ödeme kapsamına alındığını açıkladı.

Bakan Işıkhan, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, geri ödeme listesine dahil edilen ilaçların çeşitli hastalıkların tedavisinde kullanıldığını belirtti.

Buna göre, geri ödeme kapsamına alınan ilaçlar arasında kanser tedavisinde kullanılan 1 akıllı ilaç, kanama tedavisinde kullanılan 3 ilaç, diyabet tedavisinde kullanılan 3 ilaç ve KOAH tedavisinde kullanılan 1 ilaç yer aldı. Ayrıca farklı hastalıkların tedavisinde kullanılan ilaçlarla birlikte toplam 32 ilacın geri ödeme listesine eklendiği bildirildi.

Bakan Işıkhan, söz konusu ilaçların 21’inin yerli üretim olduğunu vurgulayarak, “Sosyal Güvenlik Kurumumuz tarafından 21 adedi yerli üretim olan toplam 32 ilacı daha geri ödeme listemize dahil ettik” ifadelerini kullandı.

Bakan Işıkhan: 32 ilaç daha geri ödeme kapsamına alındı
+ - 0

Tamamen Ücretsiz Olarak Bültenimize Abone Olabilirsin

Yeni haberlerden haberdar olmak için fırsatı kaçırma ve ücretsiz e-posta aboneliğini hemen başlat.

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Uygulamayı Yükle

Uygulamamızı yükleyerek içeriklerimize daha hızlı ve kolay erişim sağlayabilirsiniz.