(MANİSA)- Manisa Büyükşehir Belediyesi, il genelinde haşere ve vektörlerle mücadele çalışmalarını Şehzadeler ve Yunusemre ilçelerinde sürdürdü. Vatandaşların yaz aylarını daha sağlıklı, huzurlu ve konforlu geçirmesini hedefleyen ekipler, 17 ilçenin tamamında gece gündüz esasına göre yoğun bir çalışma yürütüyor.
Manisa Büyükşehir Belediyesi, il genelinde ilaçlama çalışmalarına devam ediyor. Şehzadeler ve Yunusemre ilçe merkezlerinde gerçekleştirilen çalışmalarda, Veteriner İşleri Dairesi Başkanlığı Vektörlerle Mücadele Şube Müdürlüğü ekipleri, sulak alanlar, rögarlar, çöp konteynerleri ve kışlaklarda düzenli denetim ve ilaçlama faaliyetlerini sürdürdü. Bu kapsamda 30 araçtan oluşan filo ile ilçe genelinde eş zamanlı gece ilaçlaması gerçekleştirildi.
“VATANDAŞLARIMIZIN SAĞLIĞI ÖNCELİĞİMİZ”
Büyükşehir Belediye Başkanı Besim Dutlulu, yürütülen çalışmaların kesintisiz devam ettiğini belirterek, “Yaz aylarında artan sıcaklıklarla birlikte haşere ve vektörle mücadele çalışmalarımızı 17 ilçemizde planlı ve bilimsel yöntemlerle sürdürüyoruz. Amacımız, vatandaşlarımızın sağlığını korumak ve yaşam kalitesini yükseltmektir. Ekiplerimiz sahada gece gündüz görev başında. Hem ilaçlama faaliyetlerimizi hem de kaynak kontrolünü titizlikle yürütüyoruz. Vatandaşlarımızdan da özellikle ev ve bahçe çevrelerinde su birikintisi oluşturmamaları konusunda hassasiyet bekliyoruz” diye konuştu.
“141 PERSONEL 54 ARAÇ İLE HİZMET VERİYORUZ”
Veteriner İşleri Daire Başkanı Mehmet Bayram ise Başkan Besim Dutlulu’nun talimatlarıyla 17 ilçede ilaçlama çalışmalarını yürüttüklerini belirterek, “Manisa’nın 17 ilçesinde 141 saha personelimiz 54 aracımız ile hizmet vermekteyiz” dedi.
Ne zaman sorunları olsa Manisa Büyükşehir Belediyesi’nin gece gündüz demeden müdahale ettiğini belirten Güzelyurt Mahalle Muhtarı Aynur Tava da “Park ilaçlamaları olsun nerede ne sorun varsa müdahale ettiler. Herhangi bir sıkıntı yaşamadık. Yağmurların çok olmasından dolayı sinek sorunu yaşadık. Bu sene yaşanan yoğun yağışlar dolayısıyla sinek sorunumuz oldu ama yapılan ilaçlamadan dolayı bu sorunumuz azaldı. Başta Manisa Büyükşehir Belediye Başkanımız Besim Dutlulu olmak üzere ilaçlama ekiplerimize çok teşekkür ediyorum” ifadelerini kullandı.
Manisa Büyükşehir Belediyesi, vektörle mücadele çalışmalarının il genelinde program dahilinde devam edeceğini bildirdi.




