1. Haberler
  2. Gündem
  3. Bakan Işıkhan: 30’uncu Ulusal İş Sağlığı ve Güvenliği Konseyi Toplantısı ilgili paydaşların katılımıyla yapıldı

Bakan Işıkhan: 30’uncu Ulusal İş Sağlığı ve Güvenliği Konseyi Toplantısı ilgili paydaşların katılımıyla yapıldı

Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Vedat Işıkhan, 30’uncu Ulusal İş Sağlığı ve Güvenliği Konseyi Toplantısı'nın yapıldığını belirterek, "Ortak akıl ve sosyal diyalog anlayışıyla hazırladığımız politikalarla, çalışma hayatında iş sağlığı ve güvenliği kültürünü daha da yaygınlaştıracak adımlar atmaya devam edeceğiz" dedi. 

Bakan Işıkhan: 30’uncu Ulusal İş Sağlığı ve Güvenliği Konseyi Toplantısı ilgili paydaşların katılımıyla yapıldı
service
0
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

(ANKARA) – Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Vedat Işıkhan, 30’uncu Ulusal İş Sağlığı ve Güvenliği Konseyi Toplantısı’nın yapıldığını belirterek, “Ortak akıl ve sosyal diyalog anlayışıyla hazırladığımız politikalarla, çalışma hayatında iş sağlığı ve güvenliği kültürünü daha da yaygınlaştıracak adımlar atmaya devam edeceğiz” dedi. 

Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Vedat Işıkhan, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, 30’uncu Ulusal İş Sağlığı ve Güvenliği Konseyi Toplantısı’nın kamu kurum ve kuruluşları, sosyal taraflar ve ilgili paydaşların katılımıyla gerçekleştirildiğini bildirdi.

Işıkhan paylaşımında, “Ortak akıl ve sosyal diyalog anlayışıyla hazırladığımız politikalarla, çalışma hayatında iş sağlığı ve güvenliği kültürünü daha da yaygınlaştıracak adımlar atmaya devam edeceğiz” ifadelerine yer verdi. 

Bakan Işıkhan: 30’uncu Ulusal İş Sağlığı ve Güvenliği Konseyi Toplantısı ilgili paydaşların katılımıyla yapıldı
+ - 0

Tamamen Ücretsiz Olarak Bültenimize Abone Olabilirsin

Yeni haberlerden haberdar olmak için fırsatı kaçırma ve ücretsiz e-posta aboneliğini hemen başlat.

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Uygulamayı Yükle

Uygulamamızı yükleyerek içeriklerimize daha hızlı ve kolay erişim sağlayabilirsiniz.