1. Haberler
  2. Gündem
  3. Vedat Işıkhan: “5.2 milyar lira analık ödeneği, 191.5 milyon lira emzirme ödeneği sağladık”

Vedat Işıkhan: “5.2 milyar lira analık ödeneği, 191.5 milyon lira emzirme ödeneği sağladık”

Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Vedat Işıkhan, bu yılın ilk 4 ayında annelere 5,2 milyar lira analık ödeneği, 191,5 milyon lira da emzirme ödeneği sağlandığını duyurdu. 

Vedat Işıkhan: “5.2 milyar lira analık ödeneği, 191.5 milyon lira emzirme ödeneği sağladık”
service
0
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

(ANKARA) – Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Vedat Işıkhan, bu yılın ilk 4 ayında annelere 5,2 milyar lira analık ödeneği, 191,5 milyon lira da emzirme ödeneği sağlandığını duyurdu. 

Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Vedat Işıkhan, sosyal medya hesabından “Anneler SGK ile Güvende” başlığı ile yaptığı paylaşımda, “Sosyal Güvenlik Kurumumuzun sağladığı Analık Ödeneği ve Emzirme Ödeneği ile ailelerimizin yanındayız. Bu yılın ilk 4 ayında; 5,2 milyar TL analık ödeneği, 191,5 milyon TL emzirme ödeneği sağladık. Ailelerimize destek olmaya devam edeceğiz” ifadelerini kullandı. 

Vedat Işıkhan: “5.2 milyar lira analık ödeneği, 191.5 milyon lira emzirme ödeneği sağladık”
+ - 0

Tamamen Ücretsiz Olarak Bültenimize Abone Olabilirsin

Yeni haberlerden haberdar olmak için fırsatı kaçırma ve ücretsiz e-posta aboneliğini hemen başlat.

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Uygulamayı Yükle

Uygulamamızı yükleyerek içeriklerimize daha hızlı ve kolay erişim sağlayabilirsiniz.